הקודם
הבא

החוגים שלנו

חוגים2
Fitness & Cardio

שיעור עיצוב גוף ושריפת שומנים, כוח וחיטוב לכל הגוף. בשיעור מתקיים שילוב של עבודה דינמית יחד עם שימוש באביזרים פונקציונאליים ותנועתיות.

חוגים4
זומבה טוניק

אימון כושר המשלב המבוסס על צעדי ריקוד במקצבים השונים תוך כדי חיזוק ועיצוב הגוף על ידי משקולות.

חוגים6
Mini Class

שיעור בטן ממוקד שנמשך כחמש עשרה דקות בלבד, ומתבצע בחדר כושר בהדרכת מאמן מוסמך. מטרת השיעור לעצב ולחזק את שרירי הבטן, תוך אימון קצר ומאמץ מרוכז וטוב.

חוגים7
זומבה

שיעור המשלב מוזיקה לטינית מהפנטת יחד עם תנועות אירוביות מובנות היטב על מנת ליצור אימון דינמי, כייפי וקל לביצוע. הקומבינציות בזומבה בעלות קצב משתנה ומבוססות על צעדי ריקוד בסגנונות דרום אמריקאיים כמו סלסלה, טנגו, רומבה, צ'ה צ'ה ועוד.

חוגים14
יוגה

שיעור בו מתקיים השילוב האידיאלי בין הגוף לנפש. זהו שיעור המשלב תרגילי נשימה יחד עם שתיים עשרה תנוחות הנעשות באופן רציף, כשבסופן מגיעה הרפייה. שיעורי היוגה הם מעין תרגול אישי בהתאם לרמתו של כל אחד ואחת, בהדרכה מקצועית של מדריך מנוסה.

חוגים13
עיצוב הגוף

זהו המתכון לעיצוב וחיטוב הגוף הכולל הקנית הרגלי עבודה עם הגוף תוך כדי בניה נכונה של השריר לצלילי מוזיקה קצבית. השיעור מיועד לעיצוב וחיזוק הגוף תוך שימוש באביזרים שונים.

חוגים11
פילאטיס

אימון גופני המיועד לשיפור היציבה ותפקודם של איברי הגוף, תוך ביצוע תנועות מבוקרות ולא מהירות. מתמקד בשרירים המייצבים של הגוף (ליבה) בעזרת ריכוז ונשימות ונועד לשפר את היציבה, כמו גם את תפקודו היומיומי של הגוף תוך ביצוע תנועות מבוקרות בעזרת משקל גוף ואביזרים שונים.

חוגים1
Easy Shape

אימון שמטרתו לעצב ולחזק את השרירים בעזרת אביזרים שונים, כמו משקולות, גומיות, כדורים ועוד.

חוגים3
עיצוב ממוקד

אימון שבו מבצעים שילוב של תרגילי כוח דינמיים, יחד עם אביזרי ספורט שונים. מטרת השיעור היא לעבוד, לחזק ולעצב בעיקר את שרירי הבטן, הישבן והירכיים.

חוגים5
Core & Fitness

שיעור המיועד לחיזוק את שרירי הליבה,מטרת השיעור היא שיפור היציבה, חיזוק הגוף, מודעות ושליטה בתנועות הגוף מניעת פציעות, ויצירת תבניות תנועה יעילות ופונקציונאליות יותר בחיי היומיום.

חוגים15
התעמלות בונה עצם

שיעור שבו מתבצעת פעילות גופנית לחיזוק רקמת העצם, באמצעות לחץ מתון והגברת עומסים מבוקרת תוך שימוש באביזרי עזר: משקולות, גומיות וכדורים.

חוגים9
ריקודי בטן

החוג בו תגלו את סוד קסם המחול המזרחי. חוויה סוחפת בשילוב חיזוק הגוף. אנו מבטיחים לכם שחרור והנאה בשילוב טכניקה בסיסית הכוללת תנועות מעגליות של חלקי גוף בודדים, כמו הכתפיים, החזה, הבטן, המותניים או האגן.

חוגים8
אימון TRX

אימון TRX מאפשר עבודה משמעותית על מערכות השרירים השונות שבגופנו, שיפור מערכת שיווי המשקל וקורדינאציה. הרצועות המיוחדות משמשות כמחזיקות ידיים, או רגליים לחילופין בשעה שתוכלו לתרגל את שרירי הגוף האחרים בנוחות וביעילות.

חוגים12
פלנדקרייז

שיטת אימון המאפשרת הגדלת טווחי התנועה ומודעות הגוף דרך רצף תנועות עדינות. אלה יגרמו לשיפור יציבות הגוף, יכולת תנועתית ושיווי משקל, שיפור קורדינאציה וגמישות השלד. שיטת פלדנקרייז מנסה לאפשר לשרירי גופכם לבצע מקסימום תנועתיות עם כמה שפחות מאמץ.

חוגים10
ספינינג

רכיבה קבוצתית על אופניים אנכיים שניצבים במקום, כאשר ברקע מושמעת מוסיקה קצבית המדרבנת את המתאמנים לדווש ולהפעיל את גופם בקצביות. הספינינג מהווה סוג של פעילות אירובית מאתגרת ומהנה המתבצעת בהנחיית מדריך מקצועי. השיעור יעיל לשיפור סבולת לב- ריאה, חיזוק שרירי ישבן, חיזוק שרירי הרגליים ושריפת שומנים.

אנחנו מחכים לשמוע ממך

שדרות ישראל פלד, מכבים-רעות, ת.ד. 374, מיקוד: 71908
mazkirut@maccabimsc.org.il
טלפון: 08-9261870

* נא לציין מספר טלפון על מנת שפנייתכם תענה
ונוכל לחזור אליכם.

08-9261870

שדרות ישראל פלד, מכבים-רעות, ת.ד. 374, מיקוד: 71908

כתבו לנו

שעות פתיחה

ימים א'-ה' 9:00-14:00 | 16:00-20:00

א' – ה' 14:00-05:30  | 23:00-16:00
שישי 18:00-07:00
שבת 17:00-08:00 | 23:00-20:00

1/07 – 11/07

א' – ה' : 06:00-19:00
שישי – שבת : 08:00 – 18:00

12/7 – 31/8

א' : 15:00 – 21:000

ב' – ה' : 06:00– 21:00

שישי – שבת : 08:00 – 19:00

01/09 – 10/10

*א' : 10:00-06:00(פתוח לסרוגין) | 19:00-15:00

ב'- ה' : 06:00 – 10:00 | 15:00 – 19:00

שישי – שבת : 08:00 – 18:00

  • בימי א' בבוקר בהם הבריכה עוברת פעולות תחזוקה, לא תהיה כניסה בשעות הבוקר. הבריכה תפתח החל מהשעה 15:00

קישורים רלוונטיים

  • בריכת שחייה
  • סטודיו
  • חדר כושר
  • החוגים שלנו
  • צור קשר

הרשמה לניוזלטר